“O σέξι (;) ξυλοκόπος” ή πως να γίνετε viral στο fb

fireman-1

Ο κύριος της φωτογραφίας είναι παντρεμένος και πατέρας μίας κορούλας. Στην πραγματικότητα δεν είναι καν ξυλοκόπος αλλά πυροσβέστης, που θέλησε (για καλό σκοπό) να γίνει viral σε όλον τον κόσμο, κάτι που αποδείχτηκε εξαιρετικά εύκολη υπόθεση, όταν έκανε αυτές τις φωτογραφίες… Στην Ελλάδα θα μπορούσαν να είχαν γενικό τίτλο «όταν ο Τζιμάκος Πανούσης συνάντησε τους Village People»…

IMGP5609

Θεωρητικά όλα ξεκίνησαν από την επιθυμία της γυναίκας του φωτογράφου Chad Castigliano να βοηθήσει τα φτωχά παιδιά του Yavapai (επαρχία της Αριζόνας) να αποκτήσουν από ένα πακέτο με βιβλία, παιχνίδια και διάφορα είδη, που θα τα έκαναν να ξεχάσουν τις δυσκολίες τους. Για τον σκοπό αυτό ίδρυσε την οργάνωση «Books To The Rescue Yavapai County» με φιλοδοξία να μαζέψει τουλάχιστον 50.000 δολάρια για τα πακέτα. Ο φωτογράφος πρότεινε στο φίλο του, πλακατζή πυροσβέστη Tim, να κάνουν κάτι αστείο για να τραβήξουν την προσοχή του κόσμου και… ιδού το αποτέλεσμα !

IMGP5550

Ο φωτογράφος πίστευε ότι οι φωτογραφίες θα μπορούσαν να κάνουν μέχρι 1.000 shares στο facebook, αλλά μόνο την πρώτη εβδομάδα έκαναν 240.000 και εμφανίστηκαν στα timeline εκατομμυρίων χρηστών ανά τον κόσμο. Για κάθε ένα αρνητικό σχόλιο στις φωτογραφίες, υπήρχαν χιλιάδες θετικά, αφενός επειδή οι φωτογραφίες έγιναν για «καλό σκοπό» και αφετέρου γιατί το θέαμα ήταν… πραγματικά αστείο. Ο φωτογράφος δήλωσε ότι έλαβε μήνυμα από μία γυναίκα, η οποία είχε χάσει πρόσφατα τον άντρα της, που του έλεγε ότι «είναι η πρώτη φορά από το θάνατό του, που έσκασε το χειλάκι μου». Έλαβε επίσης πολλά μηνύματα από διαφυλικά άτομα, που έλεγαν ότι η φωτογράφηση στέλνει θετικά μηνύματα για το πώς μπορεί να νιώθει κανείς με το σώμα του… Η επιτυχία της καμπάνιας ήταν τέτοια, που ο φωτογράφος αποφάσισε να την επεκτείνει σε όλον τον κόσμο, προτείνοντας ημερολόγια και μπλουζάκια με γενικό τίτλο «Ο παιχνιδιάρης ξυλοκόπος». Μπορείτε να ρίξετε μία ματιά…

The Whimsical Woodsman

IMGP5760

The following two tabs change content below.
Θέματα με διάρκεια στον χρόνο, ιστορία, πρόσωπα, τέχνη και πολιτισμός, αφορμές για σκέψη, αναζητήσεις χωρίς πυξίδα. Οι αναρτήσεις του postmodern είναι ελεύθερες προς αντιγραφή, διανομή και προβολή με την αναφορά της πηγής (συντάκτη και ιστότοπου).

Comments

comments

Related Posts

Recent Posts